Zachar Boszarow, czyli PR Manager studia GSC Game World – firmy stojącej za grą S.T.A.L.K.E.R. 2 – był gościem rosyjskojęzycznego podcastu Not Brought In. W czasie rozmowy podzielił się kilkoma nowymi detalami na temat powstającej produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in., że deweloperzy uważają wsparcie dla modów za rzecz kluczową i rozpatrują zaimplementowanie tej funkcji także w wersji dedykowanej konsolom Xbox Series X / S.
W konwersacji pojawiło się również kilka informacji dotyczących używanej technologii. Przykładowo początkowo deweloperzy planowali stworzenie nowej wersji swojego silnika graficznego X-Ray, ale uznano, że jest on już zbyt przestarzały, dlatego zdecydowano się na skorzystanie z technologii Unreal Engine. Zachar Boszarow zapewnił też, że w dniu premiery gra będzie znacznie bardziej stabilna od poprzednich odsłon.
Jeśli chodzi o rozgrywkę
S.T.A.L.K.E.R. 2, to możemy się spodziewać ewolucji systemu symulacji życia A-Life, o którym pisaliśmy już wcześniej – dzięki wersji 2.0 tej technologii mieszkańcy świata (mowa o różnorakich frakcjach, ale także potworach) będą podejmowali działania niezależnie od tego, czy w danym momencie są obserwowani przez postać gracza.
A-Life 2.0 to zupełnie inny poziom. Przyjrzymy się mu lepiej bliżej premiery. To naprawdę świetny system, który bardzo dobrze działa i na pewno będziemy mieli coś do pokazania – stwierdził deweloper.
Ważną rolę w grze ma odegrać nieliniowa fabuła, która zaoferuje olbrzymią liczbę różnych ścieżek i zakończeń.
To gra, którą będziesz chciał kupić i ograć kilka razy z powodu historii – zapewnił Zachar Boszarow.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-03-09 14:52:10
|
|